Politica de Livrare si Returnare
1. Generalitati
Ne angajam sa asiguram o livrare rapida, sigura si eficienta pentru toate comenzile plasate pe site-ul nostru. Aceasta politica de livrare si returnare explica termenii si conditiile referitoare la procesul de livrare si returnare.
2. Timp de Procesare a Comenzilor
Toate comenzile sunt procesate in termen de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea platii.
Comenzile plasate in weekend sau in timpul sarbatorilor legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.
3. Metode de Livrare
Colaboram cu curieri de incredere pentru a asigura livrarea rapida a produselor.
Optiunile de livrare includ: livrare standard si livrare expres (unde este disponibil).
4. Costuri de Livrare
Costurile de livrare sunt calculate in functie de greutatea coletului, destinatie si metoda de livrare selectata.
In unele cazuri, oferim livrare gratuita pentru comenzi ce depasesc o anumita valoare. Detaliile acestei oferte vor fi afisate pe site.
5. Timp de Livrare Estimat
Livrarea standard: 3-7 zile lucratoare, in functie de locatie.
Livrarea expres: 1-3 zile lucratoare, in functie de locatie.
6. Urmarirea Comenzii
Dupa ce comanda a fost expediata, veti primi un e-mail de confirmare a livrarii care va include un numar de urmarire.
Puteti urmari statusul comenzii folosind acest numar pe site-ul companiei de curierat.
7. Probleme de Livrare
Daca coletul dvs. intarzie, va rugam sa ne contactati la [email de contact] pentru asistenta.
In cazul in care coletul este pierdut sau deteriorat in timpul transportului, vom colabora cu firma de curierat pentru a solutiona problema.
8. Modificarea Adresei de Livrare
Daca doriti sa modificati adresa de livrare dupa plasarea comenzii, va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil la [email de contact]. Retineti ca modificarile nu sunt garantate dupa expedierea comenzii.
9. Returnarea Produselor
Produse personalizate: Deoarece produsele personalizate sunt create special pentru dvs., acestea nu pot fi returnate sau rambursate, cu exceptia cazului in care produsul este defect sau nu corespunde specificatiilor stabilite in comanda.
Produse standard: Produsele care nu sunt personalizate pot fi returnate in termen de 14 zile de la primire, conform legislatiei in vigoare. Costurile de returnare sunt suportate de client, cu exceptia cazurilor in care produsul a fost primit defect sau gresit.
10. Returnarea Coletelor
In cazul in care coletul este returnat din cauza unei adrese incorecte sau a absentei destinatarului, va putem retrimite coletul, insa vor fi aplicate taxe suplimentare de livrare.
11. Contact
Daca aveti intrebari sau nelamuriri cu privire la politica noastra de livrare si returnare, ne puteti contacta la [email de contact] sau la [numar de telefon].
Aceasta politica de livrare si returnare poate fi actualizata periodic. Va recomandam sa verificati aceasta pagina pentru cele mai recente informatii despre livrarea si returnarea comenzilor.